Přihlášení

nebo

Vyhledávání v dodavatelích

Nalezeno 2 852 firem

Prémioví dodavatelé

Mgr. Petra Ryšavá

Mgr. Petra Ryšavá vlastní profesionální účetní firmu se sídlem v Mníšek pod Brdy. Její společnost se specializuje na poskytování široké škály služeb v oblasti účetnictví, daní a zpracování mezd. Kromě toho nabízíme také komplexní personální poradenství a vedení personální agendy. S naším týmem zkušených odborníků se zaměřujeme na to, aby naši klienti měli veškeré své účetnictví a personální záleži...

Oftal oční klinika s.r.o.

Společnost Oftal oční klinika s.r.o. je oční klinika se sídlem v Brněnských Ivanovicích, která se specializuje na poskytování komplexních očních služeb. Kromě oční péče se také zaměřuje na zpracování účetnictví a mzdovou agendu pro své zaměstnance. S profesionálním a pečlivým přístupem k finančním procesům zajišťujeme spolehlivé a transparentní řízení podnikových financí.

KODAP Jablonec, s.r.o.

Poskytování daňového a ekonomicko-organizačního poradenství. Nabídka vedení účetnictví a daňové evidence včetně zpracování mezd. Provádíme auditorské služby, zastupování před finančními orgány a správními soudy či právní poradenství.

Ostatní dodavatelé

Audit kvalitně, rychle a levně! Daně, odklady daňových přiznání, audit, účetnictví, zpracování mezd. Nabízíme audity účetních závěrek podnikatelů i neziskových subjektů, komplexní daňové poradenství, vedení účetnictví a daňové evidence, zpracování m...

On-Line ekonomické a podnikové IS pro Win32, Linux a MAC SHIPARD, Helios Orange, KARAT, On-line zpracování účetních a logistických agend.

Prodáváme a poskytujeme veškeré služby k informačnímu systému Helios Orange pro ekonomiku, obchod, výrobu, dopravu a intrastat. Nabízíme vybavení pro firmy zabývající se vedením účetní, mzdové, personální agendy, které poskytují daňové poradenství.

Vedení účetnictví a daňové evidence, účetní a daňové poradenství.

Firma se zabývá veškerým servisem v oblasti mzdového účetnictví, personalistiky a daňového poradenství. Mzdová a personální agenda je téměř výhradním předmětem naší činnosti. Kromě běžného zpracování mzdové agendy jsme schopni se úspěšně vypořádat i...

Značka SIPhone je na českém trhu v oblasti telekomunikací známá již od roku 2004. Společnost SIPhone s.r.o se od svého počátku specializuje na oblast elektronických komunikací se zaměřením především na Voice over IP (VoIP) technologie. Věnujeme s...

V rámci služeb zajišťujeme kompletní správu nemovitosti, vedení účetnictví, technickou údržbu nemovitostí a úklidy. Také děláme realitní činnost, prodeje a pronájmy nemovitostí.

Nabízím zpracování podvojného účetnictví i daňové evidence, mezd včetně odesílání veškerých výkazů, přihlášky, odhlášky atd., zpracování DPH a veškerých daní, uzávěrek, inventury účtů a přiznání k dani z příjmů včetně přehledů pro zdravotní pojišťovn...

Mezinárodní obchod, zakládání společností, práce s úřady a realitní činnost, likvidace společností, obchodní rejstřík a valné hromady, soudní a jiné překlady, doklady pro cizince, účetní a daňová evidence.

Naše společnost se rozděluje na dvě divize. První divize implementuje a dále servisuje ekonomický systém Helios Orange od firmy LCS International a.s.. Druhá divize zpracovává účetnictví a poskytuje ekonomické poradenství soukromým subjektům.

Poradenství v oblastech: procesy, analýza, organizace, marketing, finanční analýza, procesní řízení, IS, ICT, QMS - ISO 9000, EMS - ISO 14000, ISMS - ISO 27000, HSMS - OHSAS 18000, tvorba informačních systémů, webové aplikace

Nabízíme vedení účetnictví, daňové evidence i mzdového účetnictví. Zakázky zajišťujeme v rámci Prahy a Středočeského kraje.

Poskytujeme komplexní správu nemovitostí. Od řešení technického stavu budovy přes vedení evidence osob, majetku a účetnictví až po právní úkony spojené se správou majetku.

Společnost CALL Servis s.r.o. byla založena v roce 1996 se záměrem dodávat HW, SW a poskytovat služby v oblasti informačních technologií. V současné době se naše společnost pohybuje ve dvou hlavních odvětvích podnikání. Prvním odvětvím jsou služby IT...

Firma vyvíjející databázové aplikace, expertní systémy, zabývájící se poradenskou činností v oblasti zdravotnictví a sociálních služeb, vedením účetnictví.

poskytujeme komplexní obchodně podnikatelské poradenství – vznik, změna, zánik společnosti, prezentace firmy, notářské a překladatelské služby, …; vedení účetnictví a zpracování účetní a daňové agendy; veškeré právní služby se specializací na obchodn...

Nabízím vedení účetnictví a zpracování mezd pro firmy, podnikatele i neziskové organizace. Poskytuji ekonomické a organizační poradenství. Zajistím vedení daňové evidence. Zastupuji klienty na úřadech a při komunikaci s orgány sociálního zabezpečení...

právní poradenství; daňové poradenství ; ekonomické poradenství ; vývoj a prodej software; daňový ekonomický software Taxedit pro správu poplatníků a vedení agendy daňové kanceláře; elektronická knihovna právních předpisů Konzultant; SMS operátor

Nabízím kompletní vedení účetnictví, daňovou evidenci a mzdovou agendu.

Vaše mzdy, naše práce. Outsourcing mezd a personalistiky. Zpracování mezd za příjemné ceny.

Nabídka vedení účetnictví, mezd a daňové evidence. Daňové a účetní poradenství. Možnost zastupování na úřadech.

Již více jak 18 let se zabýváme vývojem a implementací vlastních SW řešení a informačních systémů i vývojem softwarových celků na zakázku. Obchodně-ekonomický on-line systém WAK INTRA je určený pro malé a střední firmy. Pokrývá vedení všech agend...

Provozujeme účetní a daňovou kancelář. Nabízíme vedení účetnictví, daňové evidence, daňové a účetní poradenství, zpracování mezd a personální agendy. Jsme členem komory daňových poradců. Zpracování daňových přiznání, zastupování klientů na úřadech.

Společnost ALFA Consulting byla založena formou fyzické osoby v roce 2006 s povolením MPSV ČR pod vedením Dany Drškové. Zabývá se personálním poradenstvím, především vyhledáváním a výběrem kvalifikovaných zaměstnanců na pozice asistentů, specialistů...

Zpracování účetnictví a daňové evidence. Nabízíme zpracování účetnictví a daňové evidence, zpracování všech daňových přiznání, zastupování na úřadech, zpracování mzdové agendy. Praxe více jak 15 let.

-Specializuje se především na odborné vzdělávací programy se zaměřením na finanční a kapitálový trh (pro banky, pojišťovny, investiční fondy a další finanční ústavy) formou klasických kurzů i formou e-learningových kurzů. -Odlborné semináře s tématik...

kompletní servis v oblasti výpočetní a kancelářské techniky; servis a instalace výpočetní a kancelářské techniky, údržba, návrhy a realizace počítačových sítí, hlasové a datové služby

Daniela Georgieva Yordanova se specializuje na externí vedení mzdového účetnictví. Nabízí profesionální zpracování mezd a mzdové agendy, přičemž klade důraz na přesnost, efektivitu a individuální přístup ke každému klientovi. Díky svým odborným znalo...

Zpracujeme účetnictví a daňové poradenství, poskytujeme správu budov a realitní služby.

Kompletní převzetí Vaší ZADLUŽENÉ SPOLEČNOSTI Převeďte svou problémovou firmu a nechte Vaše starosti na nás. Kvalitně, rychle a za velmi zajímavé ceny. Výše zadlužení nerozhoduje a cenu prakticky nezvyšuje. Nebojte se zeptat, můžete jen získat....

Co je ePoptávka.cz

ePoptávka.cz je největší poptávkový systém v České republice, který využívá 280 592 dodavatelů ze všech oborů podnikání. Měsíčně zpracujeme přes 11 tis. poptávek ve finančním objemu více než 7 mld. Kč.

Používají nás úspěšné firmy
Loga našich partnerů

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské unie o GDPR. Detaily zde.

© 2006—2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.