Přihlášení

nebo

Kurz - Chatování s náročným klientem v obtížných situacích

Program je určen pro všechny, kteří komunikují na své pozici s obtížnými klienty po chatu nebo e-mailem.

Kurz - E-mailová komunikace

Cílem tréninkového programu je uvědomit si důležitost profesionálního obsahu a formy e-mailové komunikace se zákazníkem, získat potřebné nástroje a na...

Kurz - Efektivní komunikace pro nemanažerské pozice

Zefektivnit pracovní činnosti s maximálním využitím komunikačních dovedností v praxi, analyzovat mezilidské vztahy, účinněji řešit konflikty a další.

Efektivní týmová spolupráce

Cílem tréninku je vybavit účastníky dovednostmi potřebnými pro kvalitní týmovou práci, motivovat je k týmové spolupráci, pomoci účastníkům identifikov...

Kurz - Interní komunikace a její důležitost v období změn

Cílem programu je motivovat pracovníky ke službě internímu zákazníkovi, uvědomit si důležitost každého článku zákaznického řetězce, zkvalitnit komunik...

Kurz - Jednání se zákazníkem v obtížných situacích

Trénink umožní účastníkům naučit se zvládat obtížné situace v komunikaci, umět jednat s agresivními klienty, vyřizovat oprávněné i neoprávněné reklama...

Kurz - Profesionální recepční

Absolvováním tréninku zdokonalíte své pracovní postupy a získáte sebevědomí při prezentaci společnosti. Poskytneme Vám nástroje, které zefektivní Vaši...

Kurz - Typologie klienta

Cílem kurzu je poznat a pochopit vlastní silné stránky a rezervy a využít je pro svůj rozvoj a zároveň se naučit pozitivně vnímat odlišnosti druhých.

Kurz - Síla pozitivního nesouhlasu

Cílem tréninku je naučit účastníky pozitivně a konstruktivně odmítnout a jednat vždy v souladu se snahou o zachování dobrých vztahů.

Kurz - Profesionální sekretářka/asistentka

Absolvování tréninku umožní lépe organizovat svoji práci, zvýší schopnost spolupráce s nadřízeným a nabídne postupy, jak přispívat k dobrému jménu spo...

Kurz - Práce s hlasem a rétorika

Kultivovaný hlasový projev je jedním z předpokladů úspěšnosti v mnoha profesích. Lidský hlas jako komunikační prostředek komplexně vypovídá o osobnost...

Vzdělání a poradenství - Firemní programy

Naši lektoři jsou zkušení odborníci s mnohaletou praxí. U našich lektorů platí „kdo umí, učí“ to znamená, že například prodejní dovednosti trénuje lek...

Poradenství v oblasti komunikace

Konzultační aktivity v oblasti komunikace a řízení lidských zdrojů. Komunikační audit a optimalizace komunikačních řetězců. Projektové řízení a vedení...

Koučování

Použití technik především otázek cíleně směřujících ke zlepšení výkonu, k osobnostnímu rozvoji a všeobecné spokojenosti jednotlivce nebo skupiny v pra...

Co je ePoptávka.cz

ePoptávka.cz je největší poptávkový systém v České republice, který využívá 280 635 dodavatelů ze všech oborů podnikání. Měsíčně zpracujeme přes 11 tis. poptávek ve finančním objemu více než 7 mld. Kč.

Používají nás úspěšné firmy
Loga našich partnerů

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské unie o GDPR. Detaily zde.

© 2006—2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.