Je aplikace pro evidenci požadavků zákazníků na opravy, úpravy nebo servisní zásahy u dodávaných produktů, monitorování jejich životního cyklu a stati...
Je softwarové řešení pro Call Centra a obchodní oddělení firem, které propojuje telefonní ústřednu s počítačem pro efektivní vyřizování telefonních ho...
Je balík doplňkových funkcí, kterým lze rozšířit systém o další funkční moduly jako jsou: Systém evidence práce, Workflow a Call Centrum.
Je nástroj pro pohodlnou synchronizaci dat mezi programy Microsoft Outlook a systémem CRM. Z programu Microsoft Outlooku automaticky přenáší došlé a o...
Nabízíme specializované vertikální CRM řešení pro následující obory: farmaceutický průmysl, automotive, call Centra.
Microsoft Dynamics CRM je kompletní řešení pro řízení zákaznických vztahů, které poskytuje veškeré nástroje a funkce potřebné pro vytvoření a udržení...
Je aplikace pro evidenci požadavků zákazníků na opravy, úpravy nebo servisní zásahy u dodávaných produktů, monitorování jejich životního cyklu a stati...
SuperOffice je CRM řešení norské společnosti SuperOffice ASA. SuperOffice CRM utváří nepřerušované a sepjaté propojení mezi vašimi obchodními procesy...
CRM S3 je velmi efektivním, jednoduchým a úsporným řešením řízení zákaznických vztahů ve spojení s ekonomickým systémem Money S3.
CRM S3 je velmi efektivním, jednoduchým a úsporným řešením řízení zákaznických vztahů ve spojení s ekonomickým systémem Money S3.
Jsou speciální CRM edice pro použití ve farmacii. Je nástrojem umožňujícím pro-aktivně udržovat dlouhodobé vztahy s klienty v závislosti na jejich pot...
Je speciální edicí, která je určena pro prodejce automobilů. Hlavní předností tohoto řešení je těsná integrace na DMS (Dealer Management System). V CR...
Nabízí řadu dalších funkcí, pomocí kterých můžete účinně a efektivně odbavovat požadavky zákazníků v oblasti prodeje, servisu či služeb zákazníkům s...
Umožňuje zobrazit výsledky prodejů, aktivity obchodníků, náklady na marketingové akce nebo jiná data přímo na mapě. Výsledky v jednotlivých regionech...
Umožňuje měřit a vyhodnocovat čas strávený na jednotlivých úkolech. Takto naměřený čas lze zapsat do databáze a přiřadit k projektu. U úkolu lze také...
ePoptávka.cz je největší poptávkový systém v České republice, který využívá 280 622 dodavatelů ze všech oborů podnikání. Měsíčně zpracujeme přes 11 tis. poptávek ve finančním objemu více než 7 mld. Kč.
Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.
Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské unie o GDPR. Detaily zde.
© 2006—2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.