Cílová skupina: Asistentky a asistenti, současní i budoucí, zvídaví manažeři a zejména personalisté. Cíl: Předat základní znalosti a dovednosti z oblasti práce asistentky. Získat každou a každého pro práci na sobě. Čtyřdenní program (vždy 9:00 - 16:30) 1. den Komunikace (verbální, písemná, neverbální, vizuální). Prostor, okruhy pozornosti, hlas, řeč versus řeč těla. Prezentační dovednosti, kondice, tréma, příčiny nezdarů. 2. den Role asistentky a její náplň. Transakční analýza. Konflikty, jejich řešení. 3. den Organizace práce a řízení času. Zvládání stresu. Manažerské minimum. Psychologie v práci asistentky. 4. den Základy společenského chování, tvorba image. Asertivita. Manipulace. Vyjednávání. Vyhodnocení, certifikáty, závěr. Posluchačky (i posluchači) mohou využít videozáznamy svých praktických cvičení. Lektoři PhDr. Luděk Vajner, RNDr. Jiří Weinberger Rozsah a místo konání Čtyřikrát od 9:00 do 16:30. Není-li dohodnuto jinak, koná se kurz na adrese: Na Poříčí 12, 110 00 Praha 1, s týdenními odstupy mezi jednotlivými školicími dny. Ceník Standardní cena: 13 000 Kč Zvýhodněná cena pro nadace a školy: 6 500 Kč Sleva za 2 účastníky: 10 % Sleva za 3 účastníky: 20 % Sleva za 4 účastníky: 30 %
ePoptávka.cz je největší poptávkový systém v České republice, který využívá 280 582 dodavatelů ze všech oborů podnikání. Měsíčně zpracujeme přes 11 tis. poptávek ve finančním objemu více než 7 mld. Kč.
Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.
Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské unie o GDPR. Detaily zde.
© 2006—2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.