CRM čili systém pro řízení vztahů se zákazníkem je významný především pro společnosti, které překročili hranici běžné evidence partnerů a jsou schopny využít množství dalších informací, ke zlepšení komunikace s partnerem. V rámci CRM systému lze plánovat aktivity, sledovat jednání, úkoly či rozšířenou evidenci kontaktů. Na jednom místě tak lze zobrazit kompletní historii vztahů se zákazníky. Systém může být propojen na manažerský informační systém a může tak usnadnit hodnocení zákazníků. CRM modul je integrován se správou dokumentů a je tak možné snadno vyhledat či zobrazit třeba dokumenty vzniklé v evidenci pro správu pohledávek či smlouvy s partnerem.
ePoptávka.cz je největší poptávkový systém v České republice, který využívá 280 721 dodavatelů ze všech oborů podnikání. Měsíčně zpracujeme přes 11 tis. poptávek ve finančním objemu více než 7 mld. Kč.
Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.
Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské unie o GDPR. Detaily zde.
© 2006—2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.