Přihlášení

nebo

Follow-up hovory

Dle našeho názoru jsou vhodné jen pro určité segmenty trhu. Slouží k zjišťování spokojenosti klienta při využívání služeb a zároveň získání informací,...

Retenční hovory

Slouží k navrácení klienta nebo k jeho udržení. Víme, že po komunikační stránce patří k nejobtížnějším, protože je třeba změnit klientovo rozhodnutí.

Vymáhání pohledávek

Využívá se především v bankovním a finančním sektoru. Pro vymáhání pohledávek většinou vyčleňujeme samostatné oddělení se specialisty v tomto oboru.

Dotazníkové akce a průzkum trhu

Slouží ke sběru informací, které se týkají různých oblastí. Výstupy slouží většinou jako podklad pro další marketingové zacílení firmy a hrají důležit...

Aktualizace databází

Cílem je validovat data k případnému dalšímu použití. Při námi prováděné kontrole je důležité, aby informace poskytoval ve větší míře sám klient.

Mystery calls

Telefonicky zjišťujeme kvalitu poskytovaných služeb. Operátor vystupuje v roli fiktivního klienta a drží se striktně předepsaného scénáře. Vyhodnocení...

Pasivní telemarketing

Navazujeme na jiné marketingové aktivity firmy. Jedná se o zpracování příchozích hovorů. Iniciativa je směrem od klienta k operátorovi.

Informační linky

Zajišťujeme telefonickou službu k podávání informací různého charakteru. Jako příklad lze uvést informace o telefonních číslech, dopravním spojení apo...

Zákaznické linky

Operativně vyřizujeme žádosti klientů, případně reklamace a stížnosti. Zároveň slouží k urychlení a pohodlí při vyřizování pro klienty.

Objednávkové linky

Klient si jednoduchou formou objednává zboží, většinou na základě inzerce nebo reklamních spotů v televizi. Aktivně přijímáme objednávky a následně př...

Soutěžní linky

Naši operátoři přijímají reakce na spotřebitelské soutěže, zpracovávají odpovědi, případně zodpovídají dotazy týkající se dané soutěže, jejích podmíne...

Správa věrnostních klubů

Slouží k udržení a motivaci stávajících zákazníků.

Technická podpora

Máme technicky zdatné a vyškolené odborníky pro danou oblast. Pomáháme klientům řešit jejich technické problémy při využívání služeb nebo produktů dan...

Zjišťování dostupnosti

Telefonické zjišťujeme dostupnost konkrétní osoby, případně času jejího zpětného zavolání. Většinou se jedná o jednorázové akce, které mají za cíl zji...

Telemarketing kampaní

Kombinujeme formy aktivního a pasivního telemarketingu s pomocí dalších služeb. Podpůrné aktivity přímého marketingu, rozesílka, vedení databází, bac...

Co je ePoptávka.cz

ePoptávka.cz je největší poptávkový systém v České republice, který využívá 280 804 dodavatelů ze všech oborů podnikání. Měsíčně zpracujeme přes 11 tis. poptávek ve finančním objemu více než 7 mld. Kč.

Používají nás úspěšné firmy
Loga našich partnerů

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské unie o GDPR. Detaily zde.

© 2006—2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.