Dle našeho názoru jsou vhodné jen pro určité segmenty trhu. Slouží k zjišťování spokojenosti klienta při využívání služeb a zároveň získání informací,...
Slouží k navrácení klienta nebo k jeho udržení. Víme, že po komunikační stránce patří k nejobtížnějším, protože je třeba změnit klientovo rozhodnutí.
Využívá se především v bankovním a finančním sektoru. Pro vymáhání pohledávek většinou vyčleňujeme samostatné oddělení se specialisty v tomto oboru.
Slouží ke sběru informací, které se týkají různých oblastí. Výstupy slouží většinou jako podklad pro další marketingové zacílení firmy a hrají důležit...
Cílem je validovat data k případnému dalšímu použití. Při námi prováděné kontrole je důležité, aby informace poskytoval ve větší míře sám klient.
Telefonicky zjišťujeme kvalitu poskytovaných služeb. Operátor vystupuje v roli fiktivního klienta a drží se striktně předepsaného scénáře. Vyhodnocení...
Navazujeme na jiné marketingové aktivity firmy. Jedná se o zpracování příchozích hovorů. Iniciativa je směrem od klienta k operátorovi.
Zajišťujeme telefonickou službu k podávání informací různého charakteru. Jako příklad lze uvést informace o telefonních číslech, dopravním spojení apo...
Operativně vyřizujeme žádosti klientů, případně reklamace a stížnosti. Zároveň slouží k urychlení a pohodlí při vyřizování pro klienty.
Klient si jednoduchou formou objednává zboží, většinou na základě inzerce nebo reklamních spotů v televizi. Aktivně přijímáme objednávky a následně př...
Naši operátoři přijímají reakce na spotřebitelské soutěže, zpracovávají odpovědi, případně zodpovídají dotazy týkající se dané soutěže, jejích podmíne...
Slouží k udržení a motivaci stávajících zákazníků.
Máme technicky zdatné a vyškolené odborníky pro danou oblast. Pomáháme klientům řešit jejich technické problémy při využívání služeb nebo produktů dan...
Telefonické zjišťujeme dostupnost konkrétní osoby, případně času jejího zpětného zavolání. Většinou se jedná o jednorázové akce, které mají za cíl zji...
Kombinujeme formy aktivního a pasivního telemarketingu s pomocí dalších služeb. Podpůrné aktivity přímého marketingu, rozesílka, vedení databází, bac...
ePoptávka.cz je největší poptávkový systém v České republice, který využívá 280 804 dodavatelů ze všech oborů podnikání. Měsíčně zpracujeme přes 11 tis. poptávek ve finančním objemu více než 7 mld. Kč.
Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.
Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské unie o GDPR. Detaily zde.
© 2006—2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.