Přihlášení

nebo

Správa incidentů

Účel procesu: maximálně rychle obnovit službu s ohledem na smluvní termíny, s minimálním dopadem na uživatele a za co nejnižších nákladů.

Správa problémů

Účel procesu: identifikovat a řešit chyby v infrastruktuře IT, aby se zabránilo opakovanému výskytu incidentů vztažených k těmto chybám.

Správa změn

Účel procesu: obhospodařovat změny v infrastruktuře IT s ohledem na neustále se měnící obchodní potřeby a očekávání uživatelů, aby se minimalizoval ne...

Správa konfigurace

Účel procesu: zabezpečit centrální správu IT infrastruktury tak, aby se podpořila dodávka kvalitních a efektivních služeb IT.

Správa pracovních příkazů

Účel procesu: plánovat, přidělovat a sledovat průběh plnění pracovních příkazů s důrazem na rychlost, nízké náklady, využití kapacit a minimální vliv...

Řízení projektů

Pomocí našich konzultačních služeb v oblasti managementu (řízení) projektů pomáháme u našich zákazníků zavést nebo zdokonalit projektovou kulturu, aby...

Správa úrovně služeb

Účel procesu: připravit, poskytovat a vyhodnocovat úrovně dodávaných služeb, které jsou zakotveny písemnými smluvními vztahy.

Certifikace systémů managementu jakosti podle ISO 9001 s ITIL procesy

Konzultačními službami v oblasti certifikace podle ČSN EN ISO 9001:2001 zajišťujeme našim zákazníkům zavedení systému managementu jakosti (SMJ) a přip...

Řešení řízení životního cyklu aplikací

Použijte řešení, které bude využívat a automatizovat nejlepší poznatky a praktiky z procesů, jako je definice a řízení požadavků, řízení změn a konfig...

Řešení pro řízení produktů a jejich portfolia

Požadavek dodávat stále více funkčnosti software s méně zdroji a v kratším čase je dnes v ITC jedním z nejčastějších a přitom nejzásadnějších. K jeho...

Řešení pro podnikovou architekturu

Podniková architektura, jako plně integrovaný soubor modelů a dokumentů ze čtyř klíčových oblastí (obchod, informatika, systémy a technologie), zaklád...

Kurz Základy řízení projektů

Základní praktické zkušenosti z řízení projektů jsou výhodou, ne však nutným předpokladem.

Kurz Metody a techniky řízení projektů I.

Školení vysvětluje a procvičuje vybrané metody a techniky řízení projektů, které se používají ve fázích přípravy, plánování, realizace a ukončení proj...

Kurz Metody a techniky řízení projektů II.

Účastník školení získá řadu použitelných vzorů dokumentů pro řízení projektu. Většina metod je procvičena na příkladu. Školení je akreditováno u SPŘ p...

Kurz Příprava na certifikaci podle IPMA

Je určeno těm, kdo se chtějí dobře připravit na písemnou zkoušku a další kroky procesu pro certifikaci IPMA (stupeň D, C, B).

Co je ePoptávka.cz

ePoptávka.cz je největší poptávkový systém v České republice, který využívá 279 138 dodavatelů ze všech oborů podnikání. Měsíčně zpracujeme přes 11 tis. poptávek ve finančním objemu více než 7 mld. Kč.

Používají nás úspěšné firmy
Loga našich partnerů

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské unie o GDPR. Detaily zde.

© 2006—2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.