Chápat principy efektivní komunikace,komunikovat efektivněji slovem i chováním,poslouchat efektivněji,navrhovat a uskutečňovat komunikaci k dosažení p...
Znát a umět vysvětlovat organizační struktury a systémy podniku,znát a zdokonalovat pracovní vztahy mezi jednotlivci, různými skupinami a zákazníky,ef...
Znát základy kontrolních systémů a zapojit je do kontroly práce, využívat užitečné postupy ke kontrole průběhu práce, materiálu, kvality a pracovních...
Naučíme Vás: - Rozumět významu a důležitosti produktivity - vytvářet a udržovat nezbytné podmínky pro zvýšení produktivity - pomáhat zlepšení produ...
Stav v kvalitě výrobků a služeb, porovnání s možnostmi firmy, s obchodním prostředím, neustálé zjišťování možností ke zlepšení, hodnotit užitek a nevý...
Volit a definovat situaci nebo problém, kterým je třeba se zabývat, shromažďovat všechny odpovídající údaje,analyzovat tyto údaje a načrtnout závěry,p...
Přispívat k návrhu a organizaci skladu s cílem dosáhnout maximální efektivity, rozumět a aplikovat systém dokumentace na regulaci a evidenci skladovýc...
Přispívat k návrhu a realizaci postupů efektivního řízení zásob, vypočítávat požadovanou úroveň zásob, oceňovat aplikaci informační technologie do efe...
Evidovat údaje o dodavatelích a subdodavatelích a jejich produktech, vyhodnocovat kvalitu dodavatelů a produktů.
Identifikovat potřebu změny, shromažďovat a hodnotit náměty na možná řešení, hodnotit výsledek a přijímat korektivní opatření.
Vytvářet podmínky pro kvalitní práci, užívat a zhodnotit přínosy systémů řízení kvality, definovat vlastní místo a možnosti v systému řízení kvality,...
Plánování a příprava projektu, řízení realizace projektu, vyhodnocení projektu, nástroje na podporu řízení projektu.
Rozumět, co je to trh a tržní přístup, chápat, co je to marketing a jak se využívají, popř. upravují zdroje organizace k uspokojení potřeb zákazníka,...
Náležitosti obchodní smlouvy, rizika a závazky vyplývající ze špatně uzavřené smlouvy, znalost trhu, znalost zákazníka, sjednání obchodní schůzky, říz...
Identifikovat své vnitřní a vnější zákazníky, určovat a dohadovat požadavky zákazníků, vysvětlovat význam a důležitost péče o zákazníka, vést svůj tým...
ePoptávka.cz je největší poptávkový systém v České republice, který využívá 280 582 dodavatelů ze všech oborů podnikání. Měsíčně zpracujeme přes 11 tis. poptávek ve finančním objemu více než 7 mld. Kč.
Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.
Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské unie o GDPR. Detaily zde.
© 2006—2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.