Marketing výrobků a služeb - rozdíly mezi prodejní a marketingovou koncepcí řízení firmy.
Podstata a vývoj marketingové koncepce řízení atd.
Úvod do marketingu. Marketingové plánování. Analýza makroprostředí.
Prezentační dovednosti s využitím techniky, emoční typologie a jak komunikovat s různými typy lidí.
Cíl: rozvoj komunikace uvnitř firmy, osvojení technik efektivní vnitrofiremní komunikace.
Týmy a týmové procesy, skupinový vývoj, vytváření týmů, týmové role.
Odvážné vedení, tvá vedoucí role, efektivní předávání informací.
4 základní schopnosti koučování, stanovování a předávání cílů, shromažďování dat a předávání informací.
Operativní řízení času - kde můžeme ušetřit čas, denní program.
Stanovení projektů osobního rozvoje, metody rozvoje, seminář, výcvik dovedností (s možností několika navazujících seminářů).
Soubor 11 vybraných témat určených pro liniový management (mistři, střední management), které lze kombinovat.
Pozitivní přístup obchodníka a schopnost sebemotivace, stanovování prodejních cílů.
Poslání telefonu jako komunikačního prostředku, osnova telefonního rozhovoru.
Mapování současné úrovně péče a komunikace se zákazníkem jako výchozí úroveň dalšího zvyšování kvality a efektivity péče o zákazníky.
Analýza osobnosti - Kdo jsem? Jak mě vnímá okolí, typologie, temperament osobnosti.
ePoptávka.cz je největší poptávkový systém v České republice, který využívá 280 757 dodavatelů ze všech oborů podnikání. Měsíčně zpracujeme přes 11 tis. poptávek ve finančním objemu více než 7 mld. Kč.
Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.
Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské unie o GDPR. Detaily zde.
© 2006—2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.