Přihlášení

nebo

Vzdělávání pro firmy: Úvod do marketingové komunikace

Seminář je určen pro malé a střední podnikatele, majitele a jednatele společností, pracovníky obchodních oddělení firem, pracovníky, kteří se starají o realizaci marketingových aktivit firmy, ale také pro všechny, kteří se chtějí zabývat (nebo musí potýkat) s moderním marketingem. Účastník získá „marketingové minimum“, které by měl ovládat každý člen středního a vyššího managementu firmy. V jednotlivých blocích semináře se účastník postupně seznámí s hlavními principy, kterými se řídí marketing. Ujasní si místo marketingu ve struktuře organizace a dokáže popsat a v praxi uplatnit jednotlivé marketingové nástroje – například interní analýzu silných a slabých stránek produktů/procesů, externí analýzu příležitostí a hrozeb podnikání, pracovat s marketingovým mixem apod. Dokáže posoudit úspěšnost a efektivitu marketingových přístupů. Obsah semináře: - firemní strategie, strategické zbraně - portfoliový model podnikání - práce se značkou v marketingu - marketingový mix - marketingové taktiky - konkurenceschopnost, efektivita a náklady - moderní směry marketingu, sociální a virový marketing

Fotogalerie

Kontaktní údaje

Adresa
Tyršova 241 , Stařeč

Kontaktní formulář

Vaše zpráva bude odeslána firmě “INFRA, s.r.o.”

Co je ePoptávka.cz

ePoptávka.cz je největší poptávkový systém v České republice, který využívá 280 592 dodavatelů ze všech oborů podnikání. Měsíčně zpracujeme přes 11 tis. poptávek ve finančním objemu více než 7 mld. Kč.

Používají nás úspěšné firmy
Loga našich partnerů

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské unie o GDPR. Detaily zde.

© 2006—2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.