Touto metodou zjišťujeme pro naše zákazníky názory, mínění a podprahové dojmy z produktu, obalu reklamy či grafického návrhu. Průzkum je vždy zaměřen na konkrétní cílovou skupinu a odehrává se v malé skupině osob, vybraných dle konkrétních kritérií. Cílem této metody je získat skupinové názory na zkoumaný předmět zájmu. Při započetí moderované a strukturované diskuse mají všichni členové své individuální názory na daný produkt, postupně však v průběhu diskuse vyslechnou reakce ostatních a názory se postupně mění. Analýza této skupinové dynamiky, analýza důvodů a příčin tohoto posunu v názorech je klíčovým prvkem Focus group. Dobře identifikovaná zjištění a jejich důvody často ušetří mnoho peněz, které by byly zbytečně utraceny za nevhodný marketing sledovaného produktu. Focus group je fakticky organizován face to face, nicméně pro případ testování internetových produktů a služeb je vhodnější náš on-line nástroj, kdy je skupina on-line propojena virtuálně a moderátor postupně skupině představuje zkoumané produkty na dálku.
ePoptávka.cz je největší poptávkový systém v České republice, který využívá 280 750 dodavatelů ze všech oborů podnikání. Měsíčně zpracujeme přes 11 tis. poptávek ve finančním objemu více než 7 mld. Kč.
Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.
Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské unie o GDPR. Detaily zde.
© 2006—2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.