Přihlášení

nebo

Kurz Motivace pracovníků

Motivování pracovníků je každodenní a neustálou činností manažera. V průběhu školení se zaměříme na motivační teorie pracovníků a jejich aplikace do k...

Kurz Jak vést týmy - týmová práce

V průběhu školení Vás inspirujeme a motivujeme k týmové práci, definujeme principy týmové spolupráce a předáme prakticky využitelné informace - od se...

Kurz Asertivita

Během kurzu Vám přiblížíme hlavní zásady asertivního komunikačního stylu – otevřené, spontánní a věcné komunikace, asertivitu jako životní postoj.

Kurz Efektivní vedení porad

Jednodenní kurz zaměřený na předání informací a praktických rad ohledně vedení pracovních porad. Doporučíme Vám jaké zásady dodržovat při vedení jedno...

Kurz Jak zlepšit komunikaci ve firmě

Komunikace je prostředník veškerého dění uvnitř firmy. V průběhu jednodenního semináře se soustředíme na vymezení pojmu a možných forem interní komuni...

Kurz Jak profesionálně prezentovat

Školení je připraveno pro posílení a rozvoj Vašich prezentačních dovedností. Poskytne návod jak srozumitelně formulovat své myšlenky, jak si udržet z...

Kurz Prodejní rozhovor

Školení je zaměřeno na předání teoretických informací a rozvoj Vašich praktických dovedností vedení prodejního rozhovoru se zákazníkem či klientem.

Kurz Revize normy ISO 9001:2008

Účastník školení získá důležité informace o nových, případně pozměněných požadavcích, které vyplývají z revize normy.

Kurz Interní auditor dle ČSN EN 19011

Účelem tohoto kurzu je zajistit způsobilost organizace ve smyslu požadavků mezinárodních norem ISO 9001:2008 a ISO 19011:2002 k provádění interních au...

Kurz Kvalita pro střední management

Kurz je zaměřen na organizace, které zavádí nebo mají zavedený systém managementu jakosti podle normy ISO 9001, klade si za cíl poskytnout mistrům zák...

Kurz Výcvik představitele managementu jakosti

Školení je určeno pro představitele vedení/představitele managementu jakosti malých a středních firem, kteří zavádějí nebo již mají zaveden systém man...

Kurz Metoda " 5S "

Školení poskytuje organizacím návod, jak vytvořit prostředí, které zaujme zákazníka již při prvním vstupu do firmy a které bude podporovat odstraňová...

Kurz Měření spokojenosti zákazníků

Účelem tohoto školení je naučit organizace, jak efektivněji a smysluplněji provádět měření spokojenosti zákazníků a jak získané informace využívat pro...

Kurz Jak zlepšit komunikaci ve firmě

V průběhu jednodenního školení se soustředíme na vymezení pojmu a možných forem interní komunikace a rovněž důsledků nefunkční interní komunikace. Def...

Kurz Motivace pracovníků v období krize

Motivování pracovníků je každodenní a neustálou činností manažera. V průběhu tohoto kurzu se zaměříme na motivační teorie pracovníků a jejich aplikace...

Co je ePoptávka.cz

ePoptávka.cz je největší poptávkový systém v České republice, který využívá 278 988 dodavatelů ze všech oborů podnikání. Měsíčně zpracujeme přes 11 tis. poptávek ve finančním objemu více než 7 mld. Kč.

Používají nás úspěšné firmy
Loga našich partnerů

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské unie o GDPR. Detaily zde.

© 2006—2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.